داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

توضیحات فدراسیون فوتبال فرانسه درباره بازگشت کریم!| پایان خصومت «دشام» و «بنزما»

  • کد خبر: ۶۷۷۵۶
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
توضیحات فدراسیون فوتبال فرانسه درباره بازگشت کریم!| پایان خصومت «دشام» و «بنزما»
دوری ۶ ساله بنزما از تیم ملی بالاخره پایان یافته و دشام پذیرفته که مهاجم آماده رئال را به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دوری شش‌ساله کریم بنزما از تیم ملی فرانسه در شرف پایان است. او روز سه‌شنبه در فهرست بازیکنان دعوت‌شده به اردوی این تیم برای شرکت در یورو‌۲۰۲۰ قرار داشت، اتفاقی که خیلی‌ها را غافل‌گیر کرده و خیلی‌ها از‌جمله رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه را خوش‌حال کرد.

 

تا پیش‌از‌این بسیاری تصور می‌کردند که دعوت‌نشدن بنزما به تیم ملی فرانسه از‌سوی دشام به‌دلیل دستور‌گرفتن سرمربی از فدراسیون پس از ماجرای متهم‌شدن این بازیکن به شراکت جرم در اخاذی از متئو والبوئنا (هم‌تیمی سابق بنزما در لیون و تیم ملی فرانسه) بوده است. نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه کاملا این موضوع را رد کرد و گفت که دعوت نشدن مهاجم رئال‌مادرید به اردوی خروس‌ها در ۶ سال اخیر یک تصمیم کاملا شخصی از‌سوی دشام بوده است.


لوگرائه گفت: من بسیار خوش‌حالم که این ۲ مرد با یکدیگر آشتی کردند و امیدوارم که همیشه بینشان صلح برقرار باشد. من همیشه آرزو می‌کردم که این ماجرا پایانی خوش داشته باشد و این اتفاق هم افتاد، برای همین واقعا خوش‌حالم. دیدیه دشام با گرفتن این تصمیم، هوش بالای خود را نشان داد. بنزما هم در طول فصل از نظر فنی آن‌قدر خوب کار کرده است که در لیاقتش برای حضور در تیم ملی هیچ بحثی وجود ندارد. ما درباره این موضوع حدود یک‌ماه پیش با دشام صحبت کردیم و همان‌موقع من رضایتم را برای دعوت از بنزما به او اعلام کردم.

 

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره تصمیم دشام برای دعوت‌نکردن از بنزما در سال‌های اخیر نیز اظهار کرد: من همیشه به تصمیمات دیدیه احترام گذاشته‌ام؛ چون همیشه نتایجی انکار‌ناپذیری گرفته است. دعوت‌نشدن بنزما هرگز به‌دلیل وجود دلخوری و نارضایتی ما نبوده است. لوگرائه در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیست که بازگشت بنزما باعث ایجاد جنجال در اردوی فرانسه شود نیز گفت: بنزما هرگز برای تیم ملی دردسر درست نکرده است. ما بدون او موفقیت‌های فراوانی کسب کرده‌ایم؛ اما او با حضورش در یورو می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->